tisdag 3 mars 2009







Jag har blivit utmanad av pysseltrollet.
Nu är det så att man skall länka och så och det kan ju inte jag än.
Utmaningen är rolig, det gäller att tala om 8 sanningar om sig själv och det tänker jag göra här. Resten däremot klarar jag inte av så det får jag lämna.

1,Jag försöker att göra det roliga först så jag vet att jag hinner med det.Allt tråkigt blir det tids nog tid för.
2,Under madrassen har jag en stickning,den tar jag några varv på varje kväll. Vid sängen finns också ett munspel och en kalle anka pocket, det är vad jag behöver för att sova gott.(förutom Håkan alltså)
3,Jag har en tacka som heter Tussilago och när jag behöver tröst går jag ut till henne och sätter mig en stund, hon kommer alltid fram och tröstar mig. Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina får.
4,En annan sak jag inte kan vara utan är glass.
5,Jag är väldigt duktig på att hitta sticktid. Tex.så sätter jag på potatisen på 2:an istället för 6:an, då hinner jag sticka en bra stund innan potatisen kokar upp.
6,Jag skulle aldrig tänka mig att flyga.

Det var det!!Jag kom bara på 6 sanningar nu så jag lämnar några till senare.

Dagens bilder är visar våra varghundar Ragnar och Dacke,från lite olika vinklar...
Katten Gustav som sträcker på sig och kalven nalle som är ute och luftar sig lite.
/Karin

2 kommentarer:

Birgitta sa...

munspel????
och om det tycker Håkan?

kram

Camilla sa...

Måste säga att du framstår som rena rama krigsfotografen, på plats där det händer grejer, å det är inget "skitsnack"