måndag 16 mars 2009


Här kommer nu äntligen ett bevis på att jag faktiskt stickar.
Ett par srumpor som skall bli en påskpresent är det tänkt.
Våren är här och det är härligt, i år har jag bestämt mig för att njuta varje sekund av våren. Riktigt suga ur varenda liten droppe vårelexir som finns,så att jag får ett ordentligt lager som räcker hela året.
Dessutom snart,alldeles snart börjar den mest underbara tid som finns nämligen lammningen. Om ni skulle frågat mig förra året om lammningen var så härlig hade jag svarat nej,nej,nej men det var förra året det då vi fick 158 lamm på ett dygn hur det nu kunde gå till. Men i år har vi garderat oss genom att inte låta baggarna träffa tackorna samtidigt,så i år skall jag bara njuta........./karin

3 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå, dom är så fräcka och läckra. Jaa dom är lite som du.

KRAM

Carinalil sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Carinalil sa...

ojsan- gjorde vist fel- Vilka läckra strumpor du har stickat- vad har du använt för garn till dem? Jättehärliga..och så roligt att få se dina får och lamm..vi har också haft lamm men det är mång aår sedan nu- oh så fina dina är.
http://creadiem.bloggagratis.se