torsdag 3 februari 2011

Nu var det länge sen sist, men jag fortsätter som om inget har hänt...
En kort uppdatering följer här:
Fåren och getterna på gården är betäckta= tillökning väntas till våren.
I lagården finns nu förutom 30 fjällnära kossor också Greta och Solros, två jerseykor som bidrar med lite fetare mjölk till osten.
Jag själv befinner mig lite här och lite där, oftast vet jag vart jag är och vet jag det inte så frågar jag..
Håkan vet alltid vart han är och för honom är det inte så svårt, det är antingen ladugården eller fårhuset.
Hundarna är det inte heller några problem med att hitta, de är där koskiten är.

Sist vill jag berätta att vi startat en webbshop, den är under utformning och kommer att bli putsad på, men den fungerar. I webbshopen kommer sortimentet att variera lite, det beror helt enkelt på vad jag pysslar med för tillfället. Just nu finns det sydda nallar,färg och en garnrea. Är du nyfiken finns länken här /Karin


Inga kommentarer: