måndag 24 mars 2008

Bilder

Lite bilder utlovade jag tidigare i dag och här kommer de:

Först ut är en bild på mitt andra paket från hemliskompisen.

I en liten gul påskväska låg det två stycken äggljus och en massa bra att ha saker när man skall handarbeta, måttband, stoppnålar, markörer, mm.mm, saker jag aldrig har hemma när jag behöver, men nu kommer jag att ha det. Tack hemlis, jag är så nyfiken på vem du är.
















Nästa bild föreställer "korvmuddarna" som är Mars månads mönster i pulsklubben. De är för närvarande den så kallade madrasstickningen dvs. det jag stickar ett par varv på innan jag sommnar. De växer långsamt fram för många kvällar somnar jag nästan innan jag hinner fram till sängen.

Jag har faktiskt stickat klart sockorna med dominorutor, jättekul stickning tycker jag, det kommer defenitivt att stickas fler av den modellen.












Sist kommer här några bilder på våra nyfödda lamm, livet är fantastiskt eller hur?/karin


















































Filmklipp!

7 kommentarer:

david santos sa...

Really excellent!
Thank you.

Malinmittilivet sa...

Ljuvliga!

Emmas dagar sa...

OH, så rara! Min 1,5-åring kom fram till skärmen och gullade:-)

Moniqas sa...

Men ååh va gulliga och så himla bra du fått i hemlispaketet!! Skönt för tackorna att ha lättat lite, bara vårvärmen som behövs nu så gräs och gröda skjuter fart. H adet gott! tack för härliga upplevelsebilder /Moniqa

Boel sa...

Åhhhh. Filmsnutten är ljuvlig. Får mig att drabbas av någon orealstisk lust att flytta ut på landet och skaffa får. Jag får stilla den genom att komma förbi dig istället nästa gång jag är i Örebro

Carin@Ullhärvan sa...

Lyckliga du! som har alla dessa underbara djur.

maria carlander sa...

oooah, vilka söta lamm!
Jag blir alldeles varm och luddig och landsbygdsromantisk...

/en som just hittat till din blogg via thenobleartoffuckingup